Hogyan tudom kifizetni a szoba költségeit?
Szállodánkban az alábbi fizetési lehetőségek közül lehet választani: Készpénz, Maestro, Visa Card, Eurocard/Mastercard, Bonus Mastercard, SZÉP kártya /OTP, MKB, K&H/
Elfogad-e a szálloda szép kártyát és melyik alszámláról tudom kifizetni a szoba költségeit?
Szállodánk az OTP Bank, a K&H Bank, valamint az MKB Bank által kiadott szép kártya mindhárom alszámláját elfogadja. A Szép kártya szabadidő alszámláról a szállásdíjhoz közvetlenül kapcsolódó szállodai szolgáltatások fizetésére van lehetőség a 76/2018. (IV.20.) Korm. rendelet szerint.
Hogyan tudom kifizetni a foglalási díjat OTP szép kártyáról?
Regisztrációt követően belépés az OTP SZÉP Kártya online felületén, regisztrált kártyatulajdonosként;
a bal oldali menü Előleg fizetés menüpontja segítségével a szálláshely kiválasztása, vagy
az Elfogadóhelyek keresése menüpont alapján a szálláshely kiválasztása, majd az „Előlegfizetés” gomb kiválasztása után
az előleg pontos összegének megadása és a tranzakció végrehajtása. Az elfogadóhely azonosítása, valamint a kártyaadatok megadása után az előleg összege az OTP direkt rendszerben átutalható. Az átutalásról bizonylat készül, melyet a kártyatulajdonos ki tud nyomtatni. Ezt a bizonylatot javasolt az utazás során kéznél tartani. A meglévő elfogadói szerződésen túl további szerződéskötés az előlegfizetés kapcsán nem szükséges.
Átutalás előtt kérjük mindenképpen egyeztesse recepciónkkal az átutalni kívánt összeget.
Hogyan tudom kifizetni a foglalási díjat MKB szépkártyáról?
Előre fizetés (előlegfizetés) Interneten keresztül a Szolgáltató (szállodánk) és a Kártyabirtokos fizikai távollétében történik. A Szolgáltató (szállodánk) és a Kártyabirtokos megállapodik a szolgáltatás feltételeiről, ennek során a Szolgáltató (szállodánk) az engedélyezéshez megkéri a Kártyabirtokostól a kártyájára nyomtatott "Azonosító szám"-ot (nem azonos a kártyaszámmal!).
A szolgáltató (szállodánk) a kártyabirtokostól kapott "Azonosítószám"-át, nevét és az egyéb szükséges adatokat (igény érvényessége, ügyiratszám (ha van ilyen), szolgáltató e-mail címét).
a szolgáltató (szállodánk) a Kártyaközponttól kapott "Előre fizetési azonosító" számot közli a Kártyabirtokossal (e-mailen vagy telefonon),
a Kártyabirtokos ezt követően külön a Kártyabirtokos menüpontján keresztül hagyja jóvá a fizetést a Kártyaközpontban a szolgáltatótól kapott "Előre fizetési azonosító" segítségével, a szolgáltatáscsoport és az előre fizetendő összeg feltüntetésével.
Amennyiben a Kártyabirtokos a megadott időpontig az előre fizetési igényt a rendszerben sikeresen jóváhagyja (megtörténik a zárolás), úgy a tranzakcióról mind a Szolgáltató (szállodánk), mind a Kártyabirtokos e-mailben értesítést kap.
Melyek a foglalási garancia feltételei?
Kiemelt szállodai időszakokban, valamint csoportok foglalása esetén szállodánk a rendelés/szobafoglalás megerősítéseként a foglalt szobatípustól függően 30% szállásfoglalót kér kedves Vendégeitől díjbekérő levél ellenében. Írásos visszaigazolásunk akkor lép érvénybe, ha a díjbekérőn feltüntetett befizetési határidőig a kért szállásfoglaló beérkezik a bankszámlánkra.
Melyek a szobafoglalás lemondásának feltételei?
Kötbérmentes lemondást szállodánk az érkezést megelőzően legkésőbb 5 nappal szállodai e-mail címünkre küldött levelében tud elfogadni. Ha a vendég befizetett szállásfoglalóval rendelkezik, - a megadott (5 nap) határidőt figyelembe véve az adott évben december 31-ig- a foglalás módosítható későbbi időpontra az előre befizetett összeg érvényesítésével. A befizetett szállásfoglaló összegét visszafizetni nem áll szándékunkban. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy minden esetben fizetendő azon éjszakák száma, melyet megrendelt, abban az esetben is, ha a szolgáltatásokat nem, vagy csak részben veszi igénybe.
Tudok Euróval fizetni a szállodában?
Szállodánk recepcióján kizárólag magyar Forintban tudja kifizetni a lefoglalt szoba költségeit. Euróval történő fizetési lehetőség kizárólag előre átutalással történhet a szállásdíj mértékéig.
Többen vagy kevesebben szeretnénk érkezni az előre egyeztetett időpontban…
Ha az érkező vendégek létszámában és életkorában változás történik, valamint a foglalás időpontjának módosítása esetén, a módosított időszakra érvényes díjszabás szerint érvényes.
Szobafoglalásomat módosítani szeretném egy másik szobatípusra. Hogyan tudom megtenni?
A szobafoglalás a szoba típusától függetlenül módosítható érkezés előtt 48 órával a módosított szobatípusra a vonatkozó időszakra érvényes ár szerint. Kérje a recepció segítségét!
Mikor foglalható el a szoba és mikor kell elhagyni távozás napján?
A vendégeink a lefoglalt szobákat beköltözés napján 14:00-tól foglalhatják el, amelyet a kiköltözés napján 10:00-ig kérünk átadni.
Mikortól vehető igénybe az Állatpark látogatása?
Az Állatparki látogatást a szoba elfoglalását követően vehetik igénybe.
Foglalhatok-e 2 ágyas szobát 1 gyermekkel?
Szállodánk 2 ágyas szobái kis alapterületűek, ezért pótágyat/kiságyat nem tudunk elhelyezni. Abban az esetben, ha a szülőkkel alszik a 4 évet be nem töltött gyermek, lefoglalható a 2 ágyas szoba.
Melyik szobába kérhetek pótágyat?
Pótágyon történő elhelyezés superior családi szobában vagy lakosztályban 5. fő részére 4 éves kortól pótágy igénylése kötelező. A két ágyas és a Standard családi szobáinkban pótágy és babaágy elhelyezés nem megoldható.
Milyen családbarát szolgáltatást nyújt a szálloda?
Superior családi szoba vagy lakosztály, amelyekbe igényelhető: babakád, bili, WC szűkítő, fellépő, pelenkázó, babaágy (utazóágy), gyerekágynemű (2 éves korig igényelhető). Ezek igénybevétele térítésmentes, előzetes megrendelés alapján (foglalás alkalmával), szabad kapacitásunk függvényében tudjuk biztosítani, mert korlátozott számban állnak rendelkezésünkre.
Milyen típusú ágyak találhatóak a szobákban?
2 ágyas szobáink két külön álló 90 x 200 cm ággyal vagy egy darab 160 x 200 cm franciaággyal rendelkeznek.
Standard és superior családi szobáinkban, valamint a Flamingó és a Fehér Tigris lakosztályban: egy légtérben egy darab 160 x 200 cm francia ágy, valamint egy darab 2 személyes kihúzható kanapé található.
Melyik az a szobatípus, ahol sarokkád található a fürdőszobában?
Mindkét lakosztályunk és 4 db superior családi szoba rendelkezik sarokkáddal. Igény esetén kérje recepciónk segítségét!
Légúti allergia miatt antiallergén ágyneműt igényelhetek?
Szállodánk minden szobájában alapesetben antiallergén ágyneműket biztosítunk a vendégek részére.
Autó számára parkolóhelyet igényelhetek?
Szállodánk mellett található parkoló minden vendégünk számára díjmentesen használható.
Csomagjainkat el tudjuk helyezni, ha még nem foglalható el a szoba? Vagy kiköltözést követően?
Erre az időre a csomagjait elhelyezi a szálloda a csomagszobájába. Elutazáskor, ha a vendégeink a várost csak később hagyják el, és a korai check out 10 óráig gondot okoz, csomagjait elhelyezheti a szálloda csomagszobájában.
Kozmetikai, higiéniai termékeket tudok vásárolni a szállodában?
Kozmetikai és higiéniai termékek a recepción vásárolhatók.
Van-e dohányzók részére foglalható szoba a szállodában?
Szállodánk teljes területén és a szobákban is tilos a dohányzás. Dohányzók számára az épületen kívül kijelölt dohányzóhely van kialakítva.
Otthon tartott kedvencemet bevihetem a szállodába?
Az Állatpark és a szálloda területére élő állatot nem lehet behozni!