Hotel
Étterem
Galéria
Programajánló
Kapcsolat
GYIK
Dokumentumok
FOGLALÁS
GYIK

Hogyan tudom kifizetni a szoba költségeit?

Szállodánkban az alábbi fizetési lehetőségek közül lehet választani: Készpénz, Maestro, Visa Card, Eurocard/Mastercard, Bonus Mastercard, SZÉP kártya /OTP, MBH, K&H/

Kifizethetem-e a szállodai költséget szép kártyával?

Szállodánk az OTP Bank, a K&H Bank, valamint az MBH Bank által kiadott szép kártyát elfogadja a szállásdíjhoz kapcsolódó szállodai szolgáltatások fizetésére a 76/2018. (IV.20.) Korm. rendelet szerint.

Hogyan tudom kifizetni a foglalási díjat OTP szép kártyáról?      

Regisztrációt követően belépés az OTP SZÉP Kártya online felületén, regisztrált kártyatulajdonosként;

a bal oldali menü Előleg fizetés menüpontja segítségével a szálláshely kiválasztása, vagy az Elfogadóhelyek keresése menüpont alapján a szálláshely kiválasztása, majd az „Előlegfizetés” gomb kiválasztása után.

Elfogadóhely neve: Hotel Dzsungel

az előleg pontos összegének megadása és a tranzakció végrehajtása. Az elfogadóhely azonosítása, valamint a kártyaadatok megadása után az előleg összege az OTP direkt rendszerben átutalható. Az átutalásról bizonylat készül, melyet a kártyatulajdonos ki tud nyomtatni. Ezt a bizonylatot javasolt az utazás során kéznél tartani. A meglévő elfogadói szerződésen túl további szerződéskötés az előlegfizetés kapcsán nem szükséges.

Átutalás előtt kérjük mindenképpen egyeztesse recepciónkkal az átutalni kívánt összeget.

Tájékoztatni szeretnénk Önöket, hogy az Idegenforgalmi adó, igényelt szállodai szolgáltatások nem fizethetőek előre átutalással.

Hogyan tudom kifizetni a foglalási díjat K&H szép kártyáról?      

Regisztrációt követően belépés K&H SZÉP Kártya online felületén, regisztrált kártyatulajdonosként;

Előleg fizetés menüpontja segítségével a szálláshely kiválasztása, vagy az Elfogadóhelyek keresése menüpont alapján a szálláshely kiválasztása, majd az „Előlegfizetés” gomb kiválasztása után az előleg pontos összegének megadása és a tranzakció végrehajtása. 

Elfogadóhely neve: Hotel Dzsungel (azonosítószám beírása nélkül is elvégezhető a művelet)

Tájékoztatni szeretnénk Önöket, hogy az Idegenforgalmi adó, igényelt szállodai szolgáltatások nem fizethetőek előre átutalással.

Hogyan tudom kifizetni a foglalási díjat MBH szépkártyáról?

Előre fizetés (előlegfizetés) Interneten keresztül a Szolgáltató (szállodánk) és a Kártyabirtokos fizikai távollétében történik. A Szolgáltató (szállodánk) és a Kártyabirtokos megállapodik a szolgáltatás feltételeiről, ennek során a Szolgáltató (szállodánk) az engedélyezéshez megkéri a Kártyabirtokostól a kártyájára nyomtatott "Azonosító szám"-ot (nem azonos a kártyaszámmal!).

A szolgáltató (szállodánk) a kártyabirtokostól kapott "Azonosítószám"-át, nevét és az egyéb szükséges adatokat (igény érvényessége, ügyiratszám (ha van ilyen), szolgáltató e-mail címét).

a szolgáltató (szállodánk) a Kártyaközponttól kapott "Előre fizetési azonosító" számot közli a Kártyabirtokossal (e-mailen vagy telefonon),

a Kártyabirtokos ezt követően külön a Kártyabirtokos menüpontján keresztül hagyja jóvá a fizetést a Kártyaközpontban a szolgáltatótól kapott "Előre fizetési azonosító" segítségével, a szolgáltatáscsoport és az előre fizetendő összeg feltüntetésével.

Amennyiben a Kártyabirtokos a megadott időpontig az előre fizetési igényt a rendszerben sikeresen jóváhagyja (megtörténik a zárolás), úgy a tranzakcióról mind a Szolgáltató (szállodánk), mind a Kártyabirtokos e-mailben értesítést kap.

Tájékoztatni szeretnénk Önöket, hogy az Idegenforgalmi adó, igényelt szállodai szolgáltatások nem fizethetőek előre átutalással.

Melyek a foglalási garancia feltételei?

Kiemelt szállodai időszakokban, valamint csoportok foglalása esetén szállodánk a rendelés/szobafoglalás megerősítéseként a foglalt szobatípustól függően 30% szállásfoglalót kér kedves Vendégeitől díjbekérő levél ellenében. Írásos visszaigazolásunk akkor lép érvénybe, ha a díjbekérőn feltüntetett befizetési határidőig a kért szállásfoglaló beérkezik a bankszámlánkra. 

Külföldi bankon keresztül szeretném a foglalási díjat kifizetni, de a bank költséget számít fel. Hogyan történik az elszámolás ebben az esetben?

Amennyiben az átutalással teljesített szolgáltatási díj után banki költségek szolgáltatóra kerülnek átterhelésre, úgy az átterhelt banki költségek megfizetésére a vendég köteles. A fenti esetben szolgáltatási díjként a vendég által átutalt összeg bankköltségekkel csökkentett része kerül csak elszámolásra.


Melyek a szobafoglalás lemondásának feltételei?

Kötbérmentes lemondást szállodánk az érkezést megelőzően legkésőbb 5 nappal szállodai e-mail címünkre küldött levelében tud elfogadni. Ha a vendég befizetett szállásfoglalóval rendelkezik, - a megadott (5 nap) határidőt figyelembe véve az adott évben december 31-ig- a foglalás módosítható későbbi időpontra az előre befizetett összeg érvényesítésével. Határidőn belül a szállásfoglaló összegét visszafizetni nem áll szándékunkban. A szobafoglalás megkezdése előtt 48 órán belül lemondott foglalások esetén, a befizetett szállásfoglaló összegét lemondási díjként jóvá írjuk. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy minden esetben fizetendő azon éjszakák száma, melyet megrendelt, abban az esetben is, ha a szolgáltatásokat nem, vagy csak részben veszi igénybe.

Tudok Euróval fizetni a szállodában?

Szállodánk recepcióján kizárólag magyar Forintban tudja kifizetni a lefoglalt szoba költségeit. Euróval történő fizetési lehetőség kizárólag előre átutalással történhet a szállásdíj mértékéig.

Többen vagy kevesebben szeretnénk érkezni az előre egyeztetett időpontban…

Ha az érkező vendégek létszámában és életkorában változás történik, valamint a foglalás időpontjának módosítása esetén, a módosított időszakra érvényes díjszabás szerint érvényes.

Szobafoglalásomat módosítani szeretném egy másik szobatípusra. Hogyan tudom megtenni?

A szobafoglalás a szoba típusától függetlenül, de a szabad kapacitás függvényében módosítható érkezés előtt 48 órával a módosított szobatípusra a vonatkozó időszakra érvényes ár szerint. Kérje a recepció segítségét!

Mikor foglalható el a szoba és mikor kell elhagyni távozás napján?

A vendégeink a lefoglalt szobákat beköltözés napján 14:00-tól foglalhatják el, amelyet a kiköltözés napján 10:00-ig kérünk átadni.

Mikortól vehető igénybe az Állatpark látogatása?

Az Állatparki látogatást a szoba elfoglalását követően vehetik igénybe.

Foglalhatok-e 2 ágyas szobát 1 gyermekkel?

Szállodánk 2 ágyas szobái kis alapterületűek, ezért pótágyat/kiságyat nem tudunk elhelyezni. Abban az esetben, ha a szülőkkel alszik a 4 évet be nem töltött gyermek, lefoglalható a 2 ágyas szoba.

Melyik szobába kérhetek pótágyat?

Pótágyon történő elhelyezés superior családi szobában vagy lakosztályban 5. fő részére 4 éves kortól pótágy igénylése kötelező. A két ágyas és a Standard családi szobáinkban pótágy és babaágy elhelyezés nem megoldható.

Milyen családbarát szolgáltatást nyújt a szálloda?

Superior családi szoba vagy lakosztály, amelyekbe igényelhető: babakád, bili, WC szűkítő, fellépő, pelenkázó, babaágy (utazóágy), gyerekágynemű (2 éves korig igényelhető). Ezek igénybevétele térítésmentes, előzetes megrendelés alapján (foglalás alkalmával), szabad kapacitásunk függvényében tudjuk biztosítani, mert korlátozott számban állnak rendelkezésünkre.

Milyen típusú ágyak találhatóak a szobákban?

2 ágyas szobáink két külön álló 90 x 200 cm ággyal vagy egy darab 160 x 200 cm franciaággyal rendelkeznek.

Standard és superior családi szobáinkban, valamint a Flamingó és a Fehér Tigris lakosztályban: egy légtérben egy darab 160 x 200 cm francia ágy, valamint egy darab 2 személyes kihúzható kanapé található.

Melyik az a szobatípus, ahol sarokkád található a fürdőszobában?

Mindkét lakosztályunk és 4 db superior családi szoba rendelkezik sarokkáddal. Igény esetén kérje recepciónk segítségét!

Légúti allergia miatt antiallergén ágyneműt igényelhetek?

Szállodánk minden szobájában alapesetben antiallergén ágyneműket biztosítunk a vendégek részére.

Autó számára parkolóhelyet igényelhetek?

Szállodánk mellett található parkoló minden vendégünk számára díjmentesen használható.

Csomagjainkat el tudjuk helyezni, ha még nem foglalható el a szoba? Vagy kiköltözést követően?

Erre az időre a csomagjait elhelyezi a szálloda a csomagszobájába. Elutazáskor, ha a vendégeink a várost csak később hagyják el, és a korai check out 10 óráig gondot okoz,  csomagjait elhelyezheti a szálloda csomagszobájában.

Kozmetikai, higiéniai termékeket tudok vásárolni a szállodában?

Kozmetikai és higiéniai termékek a recepción vásárolhatók.

Van-e dohányzók részére foglalható szoba a szállodában?

Szállodánk teljes területén és a szobákban is tilos a dohányzás. Dohányzók számára az épületen kívül kijelölt dohányzóhely van kialakítva.

Otthon tartott kedvencemet bevihetem a szállodába?

Az Állatpark és a szálloda területére élő állatot nem lehet behozni!